previous-pageÖn Bilgilendirme Formu

ÖN BİLGİLENDİRME KOŞULLARI

 

1. SATICI’NIN BİLGİLERİ

 

 

Ünvan: Derimod Deri Konfeksiyon Pazarlama Sanayi ve Ticaret A.Ş. (kısaca “Satıcı" olarak anılacaktır.)

Mersis No: 293000831300010

Tebligat Adresi:Gürsel Mahallesi İmrahor Caddesi Premier Kampüs Ofis Blok No:29 /A 219 no’lu bağımsız bölüm Kağıthane/İSTANBUL

E-posta: destek@derimod.com.tr

Telefon: 0850 288 4 288

Faks: 0212 582 12 11

2. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ

İşbu kısımda sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri açıklanmaktadır.

{productTitle}

Adet: {productQuantity}

Fiyatı (KDV dahil): {productPrice}

Ara toplam: {productPrice}

Sipariş işlem ve gönderim ücretleri: {cargoPrice}

Promosyon / İndirim: {discountPrice}

Toplam (KDV dahil): {totalPrice}

Ödeme şekli: {paymentType}

Teslimat adresi: {shipmentAddress}

Teslim edilecek kişi: {shipmentCustomerName}

Fatura adresi: {billingAddress}

 

Siparişiniz, Ürün’ün Satıcı’ya ulaşmasının ardından ödeme kontrolü yapılarak onaylandıktan sonra takip eden 1 gün (bir) gün, en geç 30 (otuz) günü içinde Türkiye içi Alıcı veya gösterdiği adrese gönderilmek üzere kargoya alıcı adına teslim edilir.

3. CAYMA HAKKI

Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ya da mali teslim almadan önce hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ve ücret ödemeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Tek sipariş̧ ya da tek ürün Tüketiciye birden fazla seferde teslim ediliyorsa süre son teslim tarihi, aynı ürünün düzenli süreyle Tüketiciye birden fazla kez teslimi mevcutsa ilk teslim tarihi cayma süresinin başlangıcı olarak alınır.

İadeyi taşıma ücreti de dahil olmak üzere cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcıya aittir. Satıcının Tüketici’ye ön bilgilendirme formunda önce cayma hakkına ilişkin bilgilendirme sunmaması halinde cayma hakkı bir yıldır, bir yıl içinde uygun bildirimin yapılmasıyla 14 gün başlar.

Tüketici cayma hakkını hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren iade edebilir. Cayma hakkını kullandığınızı destek@derimod.com.tr adresine e-posta göndererek,0850 288 4 288 nolu destek hattına telefon ederek veya www.derimod.com.tr/iletisim sayfasındaki formu doldurarak bildirebilirsiniz. Buna göre Alıcı, Mesafeli Sözleşmede belirtilen, ürünü teslim almasından itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabilir. Alıcı cayma hakkını Satıcıya yapması gerekmektedir.

Alıcı, Mesafeli Sözleşmede yer alan 6. maddede düzenlenen Cayma hakkının kullanılamayacağı mal/hizmetleri kabul etmiştir.

Cayma hakkının kullanılması ardından Tüketici iade konusu ürünü UPS Kargo firmasına karşı ödemeli olarak teslim etmelidir. Tüketici kargo şirketine 444 00 33 no’lu müşteri hizmetleri numarasından ulaşabilir.

Cayma hakkı; tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve kullanılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde, kullanılamaz.

 

4. ŞİKAYETLERİN BİLDİRİLMESİ

Alıcı cayma hakkı dışındaki iade, değişim ve diğer tüm şikayet ve taleplerini 3. Maddede belirtilen bildirim adres ve telefonlara yapabilir. Ürün kalite kontrol ile ilgili istek ve talepler konu ile ilgili ürün inceleme bölümünün raporundan sonra müşteriye olumlu veya olumsuz olarak telefon veya e-posta yöntemi ile bildirilir. Alıcının haklı olma durumunda gerekli iade veya değiştirme işlemleri gerçekleştirilerek süreç sonlandırılır.

5. GEÇERLİLİK

İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda Tüketici tarafından okunarak kabul edildikten sonra tüketici sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir. Tüketici dilediğinde ‘siparişlerim’ linkinden ve sipariş onayı e-postasından işbu ön bilgilendirme formuna ve mesafeli satış sözleşmesine ulaşabilir.

6. UYUŞMAZLIKLARIN HALLİ

Tüketici; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.

 

 

ALICI

Unvan: {customerName}

Adres: {customerAddress}

E-posta: {email}