previous-pageMüşteri Politikamız

  DERİMOD, sürdürülebilir müşteri memnuniyeti oluşturmaktan ve uygulamaktan en üst seviyede sorumludur. Bu sorumluluğunu ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti sertifikası alarak göstermek istemektedir.

  Müşteri şikayetlerini etkin, verimli ve hızlı bir şekilde ele alır, şikayetin kök sebebine inerek tekrarlanmaması için gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetleri alır.

  Müşteri şikayetlerini tüketici yasalarını ve müşteri memnuniyetini göz önüne alarak sonuçlandırır.

  Müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili sürekli iyileşen bir yönetim sistemi oluşturmuştur.

  Her çalışanımız müşteri memnuniyeti bilincine sahiptir.

  Memnuniyet göstergelerini, rakiplerimizin faaliyetlerini, en iyi uygulamaları takip ve analiz etmek; bu bilgileri ürünlerimizi iyileştirmek ve sürdürülebilir müşteri memnuniyeti sağlamak için kullanır.

 

Ümit Zaim

Yönetim Kurulu Başkanı

01.09.2014