İptal

Fikrinizi değiştirmenizi anlayışla karşılarız.

Henüz paketleme aşamasına geçmemiş siparişlerinizi iptal edebilirsiniz.

Site Üzerinden İptal Etmek İçin
Derimod.com.tr’den yaptığınız siparişleri “Siparişlerim” bölümü altında görebilir, sevkiyat aşamasına geçmemiş siparişlerinizi “Siparişi İptal Et” butonu ile iptal edebilirsiniz. Sevkiyat aşamasını geçmiş ürünler içinse iade talebi oluşturabilirsiniz.

Sıkça Sorulanlar

01 Siparişimi hangi koşullarda iptal edebilirim?

İptal işlemi için hesabınıza giriş sağladıktan sonra sol menüde yer alan Siparişlerim sayfasına gitmeniz gerekmektedir. Sipariş Detay içerisinde Siparişiniz Hazırlanıyor statüsünde siparişinizi iptal edebilirsiniz. Siparişinizin sadece kargoya verilmeden önce iptal edilebileceğiniz lütfen unutmayınız.

02 Üyeliğim yoksa çağrı merkezinizi arayarak iptal edebilir miyim?

Müşteri hizmetlerimizi 08502884288 telefon numarası ile Hafta içi 09:00-19:00 / Cumartesi 10:00-19:00 saatleri arasında arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. Yapacağınız aramalar ücretsiz olacaktır. Siparişinizin faturası kesilip kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade” bölümündeki adımları izleyiniz.

03 Siparişini verdiğim ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmalıyım?

Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse siparişinizi kolaylıkla iptal nedeni belirterek iptal edebilirsiniz. Kargo süreci başlayan ya da elinizde olan siparişler için 14 gün içerisinde ise İade/Değişim prosedürü uygulanacağını belirtmek isteriz. Paranızın iade süreci bankanıza bağlı olarak değişebilir.