DERİMOD MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Derimod E-Ticaret Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri 

Bu yönerge www.derimod.com.tr ve www.derimod.com.tr/en ( Her ikisi sayfa da ileride Web Sayfalarımız olarak resmi firma sayfalarımızdan üzerinden satın alım yapan müşterilerimiz için bağlayıcıdır.

Hizmet Kapsamı
Müşteri Hizmetleri Prosedürü gereğince Derimod Müşteri Destek hattı web sayfalarımız Derimod Online Destek olarak anılır. Tüm Derimod Online Destek hattı çalışanları müşterilere etkin hizmet vermek amaçlı aşağıdaki konularda deneyimlidir. Derimod Online Destek ekibi DOD Ekibi olarak anılacaktır.
  • Problem Çözme
  • Sonuç Odaklı İşlem Yapma
  • Etkin Dinleme
  • Satır Aralarını Okuma
  • Güleryüzlü Hizmet
  • Hızlı Hizmet
Müşteri Müşteri Hizmetleri Telefon Hattı

0850 288 4 288

Müşteri Etkileşim Noktaları
Web sayfalarımız üzerinden satın alım yapan ve desteğe ihtiyacı olan müşterilerimize ücretsiz danışma olanağı sağlanmıştır. Müşterilerimiz bize aşağıdaki erişim noktalarından ücretsiz olarak ulaşıp destek alabilmektedirler.

1. E-Mail : destek@derimod.com.tr
7/24 çalışan bu e-mail müşterilerin her türlü sorun/şikayet/sorgu ve memnuniyet aktarma merkezi olarak kullanılabilir.

2. Web Online Chat: Web sayfalarımızın her birinde geçerli olan ve DOD Ekibi ile birebir etkileşim içinde olunmasını sağlar.

3. Sosyal Medya: Müşterilerimiz/ziyaretçilerimiz DOD Ekibine Instagram-Facebook-Twitter hesapları üzerinden de ulaşabilmektedi

4. Derimod Mağazaları: Müşterilerimiz/ziyaretçilerimiz destek hattına dilerse mağazalar kanalından ulaşabilmektedir.
 
Sosyal Medya Hesapları
Facebook.com/derimod >
Twitter.com/derimod >
Instagram.com/Derimod >
 
Müşteri Hizmetleri Akışı
Web sayfalarımızı ziyaret eden ve yukarıdaki etkileşim noktalarından DOD Ekibine ulaşan müşterilerimiz/ziyaretçilerimiz etkin bir müşteri deneyimi yaşarlar. Öncelikle varsa işlem bilgileri alınır ya da ürünlerimiz,hizmetlerimiz ve/veya servislerimiz hakkında yapılan sorgulara cevap verilmektedir.

Bu hizmetlerin kaydı Çağrı Merkezi prosedürlerimiz ve kanunların emrettiği ölçüde kayıt edilebilir QDMS sistemiz üzerinde tutulur ve sistemde müşteri kaydı var ise bu kayıt son işleme göre güncellenir.

Güvenlik
Web sayfalarımızdaki ve veri gizliliği prosedürü  https://www.derimod.com.tr/gizlilikveguvenlik sayfamızda yayınlanmakdatır.

Kampanya ve Güncel Bilgiler
Web sayfalarımızdaki günce kampanyalar ve buna bağlı olarak şartlar https://www.derimod.com.tr/kampanyalarvesartlar sayfamızda yer almaktadır.

​Güncellemler / Projeler
Çağrı merkezi prosedürü gereğince sistemsel yükseltme sonrası aşağıdaki kabiliyetlere sahip olunacaktır.
  1. Sesli yanıt sisteminden sipariş durumu öğrenme
  2. İlgili müşteri temsilcisine yönlendirilmek için etkin tuşlama ve müşteri deneyimi
  3. Müşteri deneyimi artırmak için belirli bir saniyeden sonra ‘geri arama’ hizmetinin verilmesi
  4. Müşteri deneyimini artırmak için tahmini bekleme süresinin hesaplanması
  5. Müşterilerimiz aradığında müşteri bilgilerinin ekranda belirmesi
  6. Her aramadan ve etkileşimden sonra memniyet ölçmek için yönlendirme
  7. Her aramadan sonra müşteriyi işlem hakkında SMS/E-mail olarak bilgilendirme