Bayram tatili nedeniyle siparişleriniz 11 Temmuz'da kargoya verilecektir. Anlayışınız için teşekkürler.

Derimod Kalite ve Müşteri Politikamız

Moda ve Perakende dünyasının önde gelen markalarından “DERİMOD” 40 yıllık deneyimini geleceğe güvenle taşıyacaktır.

DERİMOD, sürekli degisen tüketici beklentilerini devamlı izleyerek ve tüm imkânlarını kullanarak, artan müşteri memnuniyeti ile sürekli gelistirmektedir. Öncelikli amacımız faaliyetlerimize kalite anlayısı ve süre gelen müsteri memnuniyeti ile gelismis bir marka olarak devam etmektir. Sirketimizin iç ve dıs pazardaki devamlılığı ürün ve hizmetimizin sürekli olması ile mümkündür. Buna paralel olarak ürün ve hizmetlerimizin kalitesi çalısanlarımızın kalitesi ve sorumlulugu ile baslar. DERİMOD bu çabasını gelisen teknolojileri de kullanarak tüm süreçlerini asagıdaki amaç ve ilkelere baglı olarak yapar.

Amacımız ve Bağlı Oldugumuz İlkeler:
• Sahip oldugumuz degerler ile hedef ve stratejilerini birlestirerek Türkiye ve dünya pazarlarında sürekli gelisme ile büyümek.
• Bütün isletme ve faaliyetlerimizde sorumluluk bilinci ile tüketiciye güven saglamak ve yakın bir
sekilde davranmak.
• DERİMOD markası müsterilerimizin algısında kalite ile es anlamlıdır. Bu güveni korumak için
müsterilerimizin severek kullanacagı kaliteli, saglıga ve çevreye zarar vermeyen ürünler tasarlamak, üretmek ve sunmak.
• Her çalısanımız müsteri memnuniyeti bilincine sahiptir. Memnuniyet göstergelerini, rakiplerimizin faaliyetlerini, en iyi uygulamaları takip ve analiz etmek; bu bilgileri ürünlerimizi iyileştirmek için kullanmak.
• Müşteri memnuniyetinin arkasındaki temel unsur pozitif ortamda çalışan, mutlu ve bilgili insanlardır. Bu bilinçle çalışanlarımızı sürekli geliştirmek, bu gelişimi etkin liderlik ve eğitim ile desteklemek.
• Kaliteli ürün ve sürekli müşteri memnuniyeti için tedarikçilerimizi özenle seçerek, değerlendirmek ve geliştirmek.
• Tüm müşterilerimizin, tedarikçilerimizin ve çalışanlarımızın bilgiye hızlı, etkin ve yalın bir sekilde
ulaşabilmesi için teknolojiyi ve yenilikleri takip etmek, süreçlerimize uygulamak.
• Ürün ve hizmetlerimizin müsterilerimize artan kalitede rakiplerimizden daha önce sunarak pazarda ve rekabette sahip oldugumuz üstünlügünü sürdürmek.
• Tüketici haklarını izlemek ve en üst seviyede uygulamak.
• İşletmemizin süreç ve performanslarını sürekli iyileştirmek ve geliştirmek.
 
Bu nedenle DERİMOD bünyesinde kalite anlayışını, marka bilincini müşteri memnuniyeti anlayışını sisteme yaymak ve geliştirmek tüm çalışanlarımızın ve yönetimimizin sorumluluğundadır.

 

DERİMOD MÜŞTERİ POLİTİKASI

DERİMOD, sürdürülebilir müşteri memnuniyeti oluşturmaktan ve uygulamaktan en  üst   seviyede sorumludur. Bu sorumluluğunu ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti sertifikası alarak göstermek istemektedir.

Müşteri şikayetlerini etkin, verimli ve hızlı bir şekilde ele alır, şikayetin kök sebebine inerek tekrarlanmaması için gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetleri alır.

Müşteri şikayetlerini tüketici yasalarını ve müşteri memnuniyetini göz önüne alarak sonuçlandırır.

Müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili sürekli iyileşen bir yönetim sistemi oluşturmuştur.

Her çalışanımız müşteri memnuniyeti bilincine sahiptir.

Memnuniyet göstergelerini, rakiplerimizin faaliyetlerini, en iyi uygulamaları takip ve analiz etmek; bu bilgileri ürünlerimizi iyileştirmek ve sürdürülebilir müşteri memnuniyeti sağlamak için kullanır.